Wednesday, August 1, 2012

a walk in the woods . . .

Good, old fashioned walk in the woods could clear your head and make it all bear-able:).

8 comments:

s a n s k u :) said...

cute!

Rigel said...

Really nice, flowy pattern. Like it's swaying in the breeze. All beautiful colours, especially that delicious green and pink together.

SunKissed Sisters said...

Very fun!

Karrie S said...

I just found your blog and etsy shop and I'm in love!!!

Tabea Heinicker said...

Das ist ja so wunderschön! Die Farben sind herrlich und auch die Formen sind so leicht und beschwingt. Kein dunkler Wald, sondern ein lichter. Der Bär und das Vögelchen sind auf Entdeckungsreise. Hach. Als Stoff, würde ich ihn sofort kaufen und mir einen Rock nähen. Oder als Tapete würde ich mir eine Wand gönnen!

Ich weiß, es ist dreist, so viel auf Deutsch zu labern, aber mein Englisch ist recht unspontan und eingerostet. Zu gern würde ich wissen, wie du deine wunderschönen Muster entwirfst. Wie die Skizzen dazu aussehen. Ob sie eher analog oder digital sind ...

Liebe Grüße . Tabea

Carolyn Gavin said...

I would love to take a walk right now with this bird and bear! Love THIS!

orange you lucky! said...

Oh, the sweetest comments from wonderful people! Thank you all!
Tabea, I mostly work in Adobe Illustrator... so, digital is the answer:)
XX,helen

Cerise said...

That bear is so sweet and I love all the color combinations.