Monday, August 27, 2012

One Bird , Two Bird , Three Bird , Four . . .

Pigeon... a city bird... it was just asking to be put into pattern. 

7 comments:

marie-louise said...

your colors are perfect!

Tabea Heinicker said...

Hach, wieder so ein schönes Muster. Ich mag die Leichtigkeit und den kecken Blick. Obwohl ich weißgrundige Stoffe normalerweise nicht mag, gefällt mir deine Vögelchen hier sehr gut. Vielleicht weil es gar nicht 100% weiß ist ... sondern chamois.

Danke für deine Antwort neulich, bezüglich deiner Zeichnungen. Ich zeichne auch gerne, sowohl analog als auch am Computer. Und ich finde es immer sehr interessant, wie die Herangehensweisen anderer so sind ;)

Hier wieder frech in Deutsch ... räusper ...
mit lieben Grüßen . Tabea

Candice & Ryan said...

Love it! Espesh with the black background!

Tracey said...

your designs are very whimsical and cheery! I really like them! Great blog!

carolyn Gavin said...

Love them! they have so much character!

conz zaragoza said...

Your designs are so adorable. They are child friendly. The colors are very well thought out.
retirement planning melbourne

Maalai said...

Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Local Tamil News